Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč oslovujete ve svém příspěvku pouze ženy a děti? Já jsem muž a také jsem zaznamenal.

0 0
možnosti
Foto

S Bitcoinem jsem začal nedávno, asi před měsícem. Abych si to vyzkoušel koupil jsem si několikrát na burze po pár mBtc a provedl jsem pár plateb za IT služby. Vše k mé naprosté spokojenosti. Zatím jsem ale nováček a pár chybek nastalo a zajímavé na tom bylo, že ač bez jakékoliv autority, vždy se daný problém vyřešil. Největší slabinu momentálně vidím v tom, že transakce se potvrzují docela pomalu. Jeden nákup se mě potvrzoval asi dva dny, protože prodejce nastavil velmi malý poplatek za potvrzení. Jiný nákup byl potvrzen během několika hodin.

Můj měsíční obrat byl v únoru jen necelých 10 tis. Kč, takže si zatím s Bitcoinem spíše hraji.;-D

0 0
možnosti

Ano, popsal jste ty nejhloupější způsoby, kterými se k BTC nedá reálně vůbec přijít.

Těžba není jen tak, je potřeba hodně, ale opravdu hoooodně výkonný stroj, takže už se běžnému člověku ani nevyplatí se o něco takového pokoušet. Vzhledem k aktuálnímu kurzu se nedá říct, že by se vyplatil nákup. Možná si počkat na pokles kurzu a pak po koupi doufat, že půjde zase nahoru. Nebo koupit teď a doufat, že kurz ještě poroste.

Ty příklady uvedené ve článku jsou asi na úrovni "vydělávejt na internetu klikáním na reklamy"

V začátcích Bitcoinu byly i případy, kdy někteří jejich tehdejší majitelé při nulové směnitelnosti nabízeli i tisíce bitcoinů za peníze na pizzu ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS