Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bitcoiny a zkušenosti se získáváním

Určitě jste taky zaznamenaly v televizi pořad s Krausem, kde měl návštěvu ohledně virtuální měny, bitcoinů a dalších. Já se pokusil o získání nějakého toho bitcoinu.

Určitě jste taky zaznamenaly v televizi pořad s Krausem, kde měl návštěvu ohledně virtuální měny, bitcoinů a dalších. Už nějaký ten rok se o tom sem tam dočteme. Už před lety jsem se o to zajímal, ale vždy jsem tuto kapitolu uzavřel velmi rychle. Po tomto pořadu mi to však nedalo, nýbrž onen mladý muž hovořil o spoření na důchod, a že věří v bitcoiny. Když jsem tedy projel internet, jaký je vlastně kurz, tak jsem nemohl věřit vlastním očím. Cena jednoho bicoinu se vyšplhala něco málo pod 30.000Kč. Můžeme říct 1000euro za 1Bitcoin. Nabuzen, namotivován, jsem se jal hledat a získávat další informace. Z důvodů, že momentálně nevládnu nijakými závratnými prostředky na investování jsem se vydal po stopách coinů. Kde se vlastně berou atd…

Je to virtuální měna, tak jako papírové bankovky a jediné díky čemu fungují je víra v nich. Narazil jsem na několik českých webů a nespočet zahraniční v angličtině. Více méně, vždy omílají to jisté dokola, což je fajn a přijde vám to tedy i možné a prosté. Když však nechce kupovat bitcoiny, ať už na důchod, nebo jako investici vůbec, tak vám zbývají dvě varianty, jak jsem zjistil. Můžete je těžit, což nemá moc význam pro obyčejného člověka. Možná pro ajťáka ve státních službách, kde to na jeho PC může běžet nonstop roky, nebo nadšence který nevypíná komp a přitom mu všechny aplikace běží, tak jak potřebuje, ač na pozadí těží. Narazil jsem na webovou stránku, kde se podle všeho dali těžit bitcoiny online. (https://bitminer.io/). Dle nich se těží 0.0006 BTC za den. Ve výsledku to trvalo den a půl. Ale stále jsem to chtěl vyzkoušet, jak to funguje a zároveň otestovat i mou virtuální peněženku, která má svůj jedinečný klíč, něco jako IBAN v klasické bance. Ale abych neodbíhal od předešlé webové aplikace na těžení bitcoinů, tak háček byl pouze v tom dosáhnout limitu 0.005 k možnému odeslání na peněženku. Říkám si,:“OK“, alespoň to zkusím. Mělo by to asi za týden být natěženo. Když jsem se však blížil k onomu limitu, tak se mi bez nějakých transakcí, bez jakéhokoli mého zásahu objevilo zcela iracionální číslo -0.12312627 BTC. Takže celé těžení postrádá smysl.

Říkám si,:“ á bouda. Tak se mi to potvrzuje.“

Měl jsem toho samozřejmě rozjeto daleko více za poslední týden, kdy jsem se věnoval hraní různých loterií a her, jako například tato http://bitcoin2048.com/ , což je docela zábavná hra, slibující bitcoiny za dosažení určitých výsledků. Limit k odeslání byl 0.00010000 BTC, což opět zabralo několik dní hraní. A už, už jsem se dostal na dosah. Stačilo opět málo a jsem za limitem, kdy konečně budu moc vyzkoušet virtuální měnu v akci.  0.00009834 je číslo odkud se nedá stoupat. Vždy když se přiblížím limitu 0.00010000, mě to opět posune na hranici 0.00009834.  takže….

Říkám si,:“ á bouda. Tak se mi to potvrzuje.“

Další možnost je loterie.

Jednu z nich jsem vyzkoušel. https://freebitco.in . Je vám vylosováno číslo a dle něho vyhráváte bitcoiny. Hned druhé zatočení bylo zajímavé vyhrál jsem něco kolem 0.00016500 BTC. Říkám si, že to asi zkusím, že nějaká výhra je přeci vždy, a navíc dostanu dva tickety do bonusové loterie. Limit u této hry je 0.00030000 BTC, a já se momentálně nacházím na 0.00024093 BTC, přičemž možnost výhry stále klesá. Už jen doufám, že se onoho limitu dohrabu a vyzkouším konečně svou virtuální peněženku.

 

PS: pokud se tento příspěvek bude číst, a bude zájem, tak doplním, jak to dopadlo. A můžu přidat další zajímavé postřehy a informace.

Autor: Jiří Tichý | středa 1.3.2017 16:22 | karma článku: 18,56 | přečteno: 1391x
  • Další články autora

Jiří Tichý

Oživení

Idnes asi upgradeovali na win 10, a asi i HW upravovali, takže se vše změnilo. Data tu jsou, ale cesty a anastavení zmizelo. Youtube - je teď obtížné dohledat má videa. Tak snad je sem i přidám. Třeba zpěv z jednoho chrámu.

27.5.2019 v 20:26 | Karma: 4,50 | Přečteno: 124x | Diskuse| Cestování

Jiří Tichý

The Future likes cryptocurrency

The Future likes cryptocurency. Nobody knows what is going on within the black market of banks. Nobody can see how states work with people's money.

5.2.2018 v 19:46 | Karma: 8,71 | Přečteno: 109x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Tichý

Bitcoin, peněženka a nákup

Určitě jste si všimli, že Bitcoin a celkový trh s Crypto měnou stále roste. Důvod bych viděl prostý v tom, že započala revoluce v měnovém systému.

21.11.2017 v 16:15 | Karma: 13,71 | Přečteno: 771x | Diskuse| Ekonomika

Jiří Tichý

Zkušenosti se získáváním Bitcoinu, Litecoinu, Dogecoinu, Ripple coinu

Dobrý den, chtěl bych vás tímto seznámit se svými zkušenosti se získáváním Bitcoinu, Litecoinu, Dogecoinu, Ripple coinu, Iota coinu a dalšími asi 30-ti různými cryptoměnami.

15.11.2017 v 13:44 | Karma: 14,21 | Přečteno: 1317x | Diskuse| Společnost

Jiří Tichý

Jih Taiwanu

Jih Taiwanu. Původní domorodí obyvatelé + Čínští emigranti v průběhu set let, vytvořila kulturu Taiwanu. Domorodí obyvatelé jsou příbuzní domorodým Australanů.

11.7.2016 v 15:45 | Karma: 10,12 | Přečteno: 264x | Diskuse| Cestování
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejdřív spor o Green Deal. Sliby politiků pak převrátila umělá inteligence

26. dubna 2024  5:42,  aktualizováno  14:05

Tématu Green Dealu a jeho možné revize, se věnovali kandidáti pro volby do Evropského parlamentu v...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 402x
Napsal jsem toho už docela hodně, leč mnoho nikdy nespatřilo světlo světa. V tištěných i internetových mediích. Maluji obrazy a vytvářím grafiky. Můžete se podívat zde http://www.artpal.com/tichyjirido 

nebo zde

http://fineartamerica.com/profiles/jiri-tichy.html?tab=artwork

new: https://society6.com/product/life-on-the-sea-floo_print

Seznam rubrik